Monday, November 16, 2009

~~EX-SCHOOL vs RESEARCH SCHOOL~~


antara view sekolah lamaku

ari khamis n' ahad baru2 ne, aku hbskan masa di sekolah lamaku utk siapkn research paper...kelakar cozmates aku suma enjoy holiday tp aku wat research tp nk wat cmna itu ja masa yg aku ada..nnt dh start cuti sekolah,aku start new semester,sekolah plak on holiday....nk tgu thn dpn kang x siap tesis,extend plak...ohhh mintak simpang!!!! on that days, interview sana n' sini...ronda2 tgk sekolah, amik gambo, confident merayau dlm kawasan org sorg2 tp ada aku kesah?? aku dpt permission plak kott~~ weeee!! banyak jugak yg dh berubah...yg obvious makin banyak pokok hahaahaha...ada dua bangunan baru kat padang,x tau apa reason buat bangunan atas padang, asrama warna pink ok?? ala2 chalet kalo tgk dr jauh,kira better lah dr asrama time batch aku....pengetua dh tukar,cikgu pun bnyak dh tukar,yg penah ajar aku dulu pun hengat2 lupa ja kt aku but still ada gak yg kenal...bila tgk student2 yg jd respondent aku tu nk tergelak pun ada...lbh kurang ja kot perangai aku n' kwn2 time sekolah dulu dengan diorg hahahahha quite interesting bila ingat balik memori lampau...apapun, aku ucapkn berbanyak terima kasih for pengetua,cikgu yg terlibat n' also students yg terbabit sepanjang aku handle research kt sana... thanx suma ;)

No comments:

Post a Comment