Monday, September 20, 2010

~~TeRLeWaT @ TeRLaMbAt??~~

SELAMAT HARI RAYA!!!~~~ hehehehe itulah persoalannya sekarang, adakah aku dah terlewat atau terlambat nak ucap selamat hari raya kan?? dah sepuluh hari baru nk ucap, macam mana tu?? orang lain dah mula puasa enam pun, aku baru nak ucap raya... so how's raya?? walaupun nikmat raya cuma betul-betul dirasa pada raya pertama dan kedua, tapi raya tahun ni paling best lah bagi aku... raya kedua, keluarga yang tercintaku datang ke rumah, beraya di rumah bersama mak ayah dia... Ya Allah, sungguh bahagia!! yang tercintaku kata, ayah dia yang beria nak datang raya kat rumah aku... heheehe terus bertebaran gosip kononnya akulah bakal menantu kesayangan hahahha kemudian raya ketiga, aku dan keluarga pula beraya di rumah terbuka keluarga yang tercinta... hehehhe meriah raya!! saling berkunjungan dengan orang tua lagi... nampaknya, aku dan yang tercinta dah dapat greenlight gitu... kena cepat kumpul duit ni nampaknya....
p/s: saya sedang meroyan nak kahwin ;P

No comments:

Post a Comment