Sunday, November 28, 2010

~~ WeyHH KaU PeNgoToR siaLLLL!!!~~

lama tak berblogging, tetiba hari ni macam banyak benda pula nak cerita dan nak berkongsi... ampunkan saya di atas headline di atas yang mungkin nampak macam brutal dan kurang ajar habis, tapi saja nak tambah metafora bagi entri ni... ok, dah sedia?? mari rapat-rapat, cerita dah nak mula ni.... semalam, ada seorang bapa dan 2 orang anaknya datang ke tempat kerja aku... handphone dia ada masalah sikit, tanya itu tanya ini, ok kitorang boleh settlekan.. tak ada masalah dowhh~~ tetiba tengah bertanya tu, anak perempuan dia muntah!!! yea anak dia muntah!!! muntah di mana?? of course lah muntah dalam premis kerja aku ini.. oooooooohhhhhhhhhh *gaya hasbullah awang ulas berita sukan* secara jujurnya, aku tak kisah... aku boleh toleransi lagi, budak-budak kecil muntah kan?? tapi yang aku jadi musykilnya, budak ni menangis kot, cakap kat bapa dia, "ayah, adik muntah"... bapak dia boleh kata "tak pa,tak pa" sambil sibukkan diri dengan handphone dia... what the....????? selalunya lah kan, kalau anak kita muntah, kita mesti jadi kelam-kabot, cari tisu, cari toilet, sibuk nak relaxkan budak kan?? ni x, buat selamba bodoh ja, biar budak tu merengek-rengek sambil muntah berulang kali!! betol ke anak dia?? huhuhuhu

p/s: menghabiskan 2-3 genggam sabun serbuk untuk mop lantai selepas kejadian di atas... damn
!!

1 comment:

  1. adoyaiii.. bapa yg mcm mana tu?! tensionnyeeeee!

    ReplyDelete