Thursday, December 31, 2009

~~BeNGaNG!!!!~~

it supposed to be a happy day..well, if kita rancang nak pergi holiday dengan orang-orang yang kita sayang patutnya happy ja nak rancang kan?? it was until today...dia macam tak ada mood nak discuss or rancang pasal holiday ni...aku tau tak boleh nak salahkan dia 100% sebab dia ada program lain jugak & nak dijadikan cerita program yang dia rancang dengan budak-budak kelab dia ada sikit problem....tapi tolonglah bekerjasama sikit untuk program yang dirancangkan ni jugak,jangan sebab program tu ada masalah,program ni pun terjejas...geram betul aku!! aku dah cakap awal-awal dulu,kalau dah nak ikut program tu,program ni kita batalkan saja tapi dia still nak buat kedua-duanya sebab katanya 1 program dengan member-member lain,1 lagi dengan member-member lain jugak....ni aku tengok,dia fokus program tu saja,yang 1 lagi ni sikit pun dia tak ambil kisah...bila aku tanya tadi macam mana...boleh pulak dia cakap, 'fikir lain kali,tengah pening kepala pasal program ni'....better cancel saja macam ni.... then fokuslah kat program tu....sekarang ni aku nak diam saja....arggghhhh bencilah macam ni!!!!

No comments:

Post a Comment