Tuesday, December 15, 2009

~~Is It???~~


Pagi ne everything just like normal..I woke up on 9am,washing the clothes n' doing other house chores.....the usual routine for 2 months,superb!!!! hahahahhaa apa yg luar biasanya, time aku tengah sidai baju kat depan umah,ada dengar kecoh2,org jerit2 dekat selang 2-3 lorong ke depan dari lorong umah aku....aku ignore ja maybe ada kenduri or something time cuti2 cmne...selang 2-3 minit,ada 1 keta polis masuk...wahhh apa hal ek?? then, ada plak sorang polis dengan motosikal dia lalu-lalang slowly depan umah aku almost 3 times....makin curios aku dibuatnya...huhuhuhu ada pecah umah ke??ada kes bunuh ke??? culik anak ke?? santau ke??? takot jugak aku dibuatnya....Malaysia skang dah x macam dulu,makin banyak jenayah...even kita stay dalam umah pun boleh jadi mangsa apa lagi kalau ada di luar umah...tambah2 kita yg perempuan ne, selalu jadi main target...wahhh risau2...minta simpang apa2 bala dr aku n kerabatku.... so,yg kecoh2 pagi2 tadi di area perumahan aku ne,kenapa??? 1 thing for sure,something happens,is it???

No comments:

Post a Comment