Friday, December 4, 2009

~~UPDATE~~

almost a week aku tak update blog ne hahaahhaaha but honestly nothing much to share sepanjang cuti semester ne...cuti aku banyak dihabiskan dgn buat keja2 umah auuwwww malu nk hevoh2 hahahaahha at the same time,aku always update my facebook profile..sesapa yg ada fb tu, u may add me by searching for 'hasliza jamil' so kita boleh keep update,ok??? what's new on fb?? hurmmm i shall say, in my view, fb dh x mcm dulu...no more excitement n plus too bored!! sorry to say this... maybe sbb terlalu ramai newbies yg baru nk kenal2 with fb n tengah damn addicted with fb...sampaikan pening kepala,sakit perot n others benda yg remeh temeh nk share sbgai status... sekali dua boleh terima lagi,tp kalau dah selalu shout status yg macam tu mata pun leh sakit bila baca... lagi sedih bila mbe2 yg shout status macam tu adalah org2 yg kita kenal...well,I don't approve strangers on fb,so all of my friends in fb are all that I known...so,my suggestion, please be relevant if u wanna share something as your status at fb... fb become dull because of your stupid status!!! huhuhu that's all guys n untill meet again in the next upcoming writes...

No comments:

Post a Comment