Friday, January 15, 2010

~~BiaRLaH RahSiA~~


hari ni aku pinjam tajuk lagu dato' siti pula,lagu tema dato' siti bersama datuk K huhuhu.. bukannya sebab aku minat habis dengan lagu ni,ada sebab lain... alkisahnya,aku ni memang seorang yang humble,baik hati,sopan,lemah-lembut dan gemalai...hahahahaha disebalik sifat-sifat positifku itu,aku ni seorang yang cuai okk?? korang bayangkan hari ketiga aku balik ke campus,aku dah mula tertinggal kunci dalam bilik,nasib baik time tu aku nak keluar,so memang full dress lah aku waktu tu...and tak dalah nak malu sangat pergi office pinjam kunci simpanan kan?? macam mana agaknya,kalau waktu tertinggal kunci dalam bilik tu,aku cuma bertuala??? uuuiiisshhh tak boleh bayangkan!! malu kottt~~~ dua-tiga hari selepas serah kunci,aku pergi toilet,still in full dress,tertinggal lagi kunci dalam bilik....kejadian kedua ni berlaku 31haribulan hari tu,the end day of the year...dengan kejadian kedua ni jugalah,menjadikan dalam seminggu tu aku dah tertinggal kunci dalam bilik dua kali...see,humble,baik hati,sopan dan lemah-gemalai kan aku?? hahahahaha dari 31haribulan tu jugalah,aku pinjam kunci office dan baru tadi aku pulangkan balik...almost 2weeks I've keep the keys...yang menjadi rahsianya,masa aku pulang kunci tadi,makcik office tu tanya,'dah berapa hari pinjam kunci??' dengan yakinnya,aku menjawab,'2 hari'...so denda aku kena bayar RM2...satu hari pinjam=RM1 dendanya... so,korang bayangkan lagi,kalau aku jujur jawab 2minggu pinjam kunci tu,dah berapa banyak ringgit aku sedekahkan kepada kolej kediamanku!! huhuhu well,sometimes,lying is needed for some reasons!!! jadi,biarlah rahsia antara kita ja yea?? hahahahhaa

No comments:

Post a Comment