Friday, August 13, 2010

~~KiNi GRaDuAn~~

lama aku simpan entri ni, gara-gara broadband ku yang slow di kala hujan... ciss betol!! menggugat iman aku di kala puasa.. ni baru nak update, so berlagak macam baru jadi semalam ja lah yea?? hehehehe alkisahnya, aku dah pun dianugerahkan Sarjana Muda Sastera dengan Kepujian dalam Pengajian Bahasa Inggeris, 8 Ogos lepas di Dewan Canselor Tunku Abdul Razak, UKM Bangi... lama kan simpan cerita ni?? hahhahaa dipendekkan cerita, yea, aku bangga dengan majlis konvokesyen yang gilang-gemilang tu... dengan berjubahkan hijau lumut pekat, aku melangkah gagah masuk ke dalam dewan dan naik atas pentas.. sumpah bangga!! teringat pula, dulu atas pentas DECTAR tulah aku perform macam-macam jenis tarian, tiba-tiba naik pentas terima ijazah.. seminggu sebelum majlis konvokesyen pun, rasa sebak.. dulu, masa perasmian pesta konvokesyen senior-senior aku dulu, aku tak pernah gagal untuk turut serta buat persembahan.. sepanjang tiga tahun, dari jadi penari latar sampai main dancer... kenangan semua tu!! tak boleh lupa!! satu lagi yang aku tak boleh lupa sampai bila-bila ialah bila kita konvo bersama dengan yang tercinta..hehehehe hari tu, aku memang beramah-mesra habis dengan keluarga yang tercintaku... hilang rasa malu dan gentar apabila orang tua yang tercintaku turut ramah tanya itu-ini kat aku... oohhh sebelah kaki dah confirm jadi menantu diorang!! hahahhaa dah jadi graduan ni, memang sesuai sangat kalau kita bekerja... masalahnya, dah dapat kerja, kenapa parents aku tak kasi pula yea?? hurmmm dah dua kerja tau aku terima, semua parents aku tak suka.. diorang nak yang betul-betul kerajaan.. kalau nak tunggu kerajaan, aku 40 tahun pun belum tentu kerja uolssss!! nilah sebahagian gambar sewaktu konvokesyen aku.. thanks buat semua yang sudi datang dan bagi cenderahati kat aku.. thanks banyak-banyak..
dengan si gila akmal hahaahhadengan diana, graduan fakulti ekonomi UKMdengan geng teknikal paling vogue abad ni walaupun aku bukan technicalians hehehehe dengan fatinfrom left: hei ling, yang tercinta, ili and mebersama keluarga yang tercinta ehem2with few more classmateswith my mom




No comments:

Post a Comment