Tuesday, February 1, 2011

~~MaNa daPaT eKK???~~

petang kelmarin dalam pukul 2 petang, saya perasan saya dapat 1 parcel... dari parcel, cop pos semua, asal parcel tu dari Kluang.. dalam hati terfikir, saya ada kawan dari Kluang ke?? pegang-pegang tengok, rasa macam kain... terfikir lagi, saya ada order barang ke?? rasanya dah lama tak online shopping... belakang parcel tu pun, tak dinyatakan siapa pengirimnya... hairan betul... mungkin macam nilah orang rasa bila dapat parcel apa-apa kan?? buka tengok, bom ke, virus ke, dadah ke sebab bungkusan yang diragui... ikut saya, nak buang terus ja masuk tong sampah tapi mak saya suruh buka tengok dulu, mana tau penting katanya.. saya bukalah.. lagi pening bila tengok isinya ialah tuala wanita herba yang lengkap dengan iklan dan promosinya.... hekkk??!! motif?? meniaga ke?? dalam tu, ada satu nama, in case kalau berminat boleh contact dia order... Yati namanya... ohhh saya tak ada kawan nama Yati dari Kluang ok?? finally, memang ke tong sampah juga parcel tu... hairan betul saya, mana dia dapat alamat rumah dan nama penuh saya yea?? saya tak ada tulis nama penuh saya or alamat saya dalam facebook pun... ini ke cara nak meniaga alaf baru?? hello, ada aku kesah?? kau pos mahal-mahal, berbungkus emas parcel kau tu siap deliver ke rumah pun, kalau saya tak nak, takkan dilayan lah...

No comments:

Post a Comment