Sunday, September 29, 2013

My MiLK Day

inilah dia susu saya sepanjang proses kehamilan ni
hari ni 1st day masuk sekolah selepas disahkan berbadan dua... hari ni dah memang jadual saya 7 masa, sekali sign in kena relief kelas pula...so total semua 8 masa untuk hari ni...ahh lemah semangat, mulalah nak psiko, lemah lutut lah apalah huhuhu selesai sesi sekolah, saya pergi borong susu...susu fresh milk untuk breakfast dan susu ibu-ibu mengandung untuk lunch and dinner... saya dah elak nescafe dan apa juga caffein untuk breakfast saya... alhamdulillah, saya juga menemui satu cara berkesan untuk makan asid frolic walaupun sukar giler.... tak nak umumkan macam mana saya buat, nanti malu sendiri... rasanya saya seorang ja yang buat cara ni semata-mata untuk makan asid frolic huhuhu takpalah baby, janji baby dan ibu dapat zat secukupnya...Inn Sha Allah... susu dah amalkan, ubat sampingan dah ambil... rutin makanan pun dah berubah 80%... apa lagi yang patut ibu buat untuk kebaikan ibu dan baby yea?? kena belajar lagi ni... apapun, saya bahagia dengan momen-momen indah ini... blog ni juga akan saya jadikan jurnal sepanjang pembesaran baby dan seterusnya... bolehlah yang tercinta yang jauh di Sabah baca dan merasai setiap detik penting bagi baby kami... baby pun nanti boleh baca 'pengorbanan' ibu ayah dia bila dia faham nanti... hehehehe

No comments:

Post a Comment