Monday, June 28, 2010

~~PuaSa SunAt PaLinG PenaT~~


hurmmm apa intro paling sesuai bila kita nak mulakan bicara selain 'Hai semua!!', 'Hello korang!!', 'Dah lama tak update blog kan??' huhuhuhu aku rasa semua blog sama ja kalau intro macam tu...korang tak rasa begitu?? hehheehe jangan marah ok?? dan jangan marah juga bila baca tajuk entri aku begitu!!! aku bukannya tak suka berpuasa sunat,bodoh agama atau sebagainya, tapi hari ni adalah dalam sejarah... tak pernah aku berpuasa sepenat hari ni tapi walaupun begitu, aku bersyukur sebab mampu selesaikannya dengan baik... Alhamdulillah dapat satu hari lagi puasa sunat...


kenapa aku kata penat sangat ni?? haa ni aku nak cerita... lepas aku dah niat puasa apa semua, aku puasa lah hari ni... permulaan pagi lagi dah semacam... perut rasa berkelodak macam susu basi daaa...aku bangun pagi (tak pagi sangat lah, dalam pukul 9 juga, well anak dara bujang hahahaha), bangun sebab perut aku macam nak meletup... segera pintas aku bangun menuju ke toilet...ok, tu first time untuk hari ni... first time apa?? haiihhh membuang lah uolsss,dah kata pun berkelodak dan nak meletup... balik dari pasar beli barang-barang dapur nak masak untuk berbuka karang, rasa berkelodak lagi... kali kedua, meletup lagi... petang tu masa aku tengah lepak layan t.v, rasa lagi kelodaknya...ok kali ketiga... lepas kali ketiga tu aku dah rasa lunyai... lunyai habis!! sebab aku rasa aku dah keluarkan semua isi perut sekali dengan lemak di perut... memang kosong!!!



aku ingatkan tu lah kali terakhir, rupanya tidak... dalam pukul 6.45 petang tadi, berkelodak balik... aduhaiii ingat dah kosong,rupanya masih ada baki... tulah kali terakhir (harapnya lah,jangan karang jadi balik sudah)... dah macam pusingan Piala Dunia dah perut aku hari ni... huhuhu itulah yang aku kata penat sangat ni, puasa sunat di kala Diarrhea... bestt!! sebab apa best?? sebab perut saya best!! ;P


p/s: saya rindu bucuk saya ;(

No comments:

Post a Comment