Friday, June 4, 2010

~~SusHi kinG~~


hurmm dah lama tak update blog, bukan sebab sibuk ke apa...tapi sebab tak ada benda yang nak di kongsi bersama korang semua...ni masuk entri baru sebab aku nak berkongsi pengalaman makan di Sushi King... kisahnya bermula begini, kelmarin (3 Jun 2010), miss U ajak aku temankan dia ke Pekan Kajang untuk beli barang-barang rumah dia...memandangkan aku memang tak ada apa-apa program,aku teman jalah...lepas beli barang semua, baru dia ajak pergi makan Sushi King...sebab dia beria-ia cakap Sushi itu enak, aku cuba...aku gagahkan diri masuk kedainya...my first time!! dah ambil tempat duduk semua, ada seorang waitress ni datang minta order...terkebil-kebil aku, baru ja letak punggung, dah tanya order...dahlah aku tak tau apa-apa pasal sushi... lastly, miss U order dulu, bila waitress datang bawa makanan dia, baru aku order... aku tak pilih set yang hebat pun, just side dishes nama 'Tori Karaage'...something like that namanya...sorry kalau salah eja yea?? miss U order fry set,lantak dialah kan?? dah memang kipas susah mati Sushi King!!! berbalik kepada side dish yang aku order tu, ianya adalah ketulan ayam goreng yang digoreng rangup...sedap!!! itu ja yang best aku rasa time tu hahahaha aku order pepsi sebab aku tak lalu nak minum teh hijau dia,even aku dah rasa yang miss U punya..sumpah tak tertelan!!! then, miss U tanya, nak rasa sushi tak?? lantas aku menjawab, TIDAK!!!! tapi miss U bagi juga aku try something macam telur tu...no idea apa nama dishes tu...ianya telur rebus yang disaluti tepung yang kemudiannya digoreng rangup...bolehlah~~ tapi seriously, walaupun itu ja dishes yang aku makan, tapi susah juga aku nak menelan...kecuali my Tori karaage...ohh yeahh!! miss U ada juga bagi aku rasa miso...hell!! aku rasa loya makan sup tu, tapi miss U bersungguh makan...sampai menjilat sudu,apakah??!! aku tak rasa Sushi King adalah makanan aku, cukuplah sekali itu aku merasa...walaupun aku tak rasa sushi,tapi apa yang aku makan masa tu dah cukup untuk aku...terima kasih...sushi is a no-no food in my list!!!

die hard fan of Sushi King!!
inilah telurnya,ada nampak telur??posing ja lebih,makannya kurang ;)

No comments:

Post a Comment