Friday, December 30, 2011

~~ALL BraNd New!!~~

hujung-hujung disember macam ni, semua dah mula bercakap pasal tahun baru kan?? saya pun nak cakap juga dalam entri saya, biarlah kan.... cliche tetap cliche ;P dalam minggu ni, banyak benda baru yang saya buat, antaranya saya kini sudah berambut pendek.... saya simpan rambut dulu agak lama, almost 2 years... tetapi secara tiba-tiba saya rasa macam rambut pendek pun macam cool juga, semua sebab Running Man... saya tengok Ji Hyo dalam Running Man tu, dia poting pendek rambut dia, nampak comel ja.. saya pun nak comel juga!! makanya, saya pun potong rambut saya dengan berilhamkan Ji Hyo Running Man... Thus, if Ji Hyo could read this entry, please come to Malaysia, shoot Running Man at here for at least one episode because I've already chopped my hair just like your style sweetie~


perkara kedua baru yang saya buat semalam ialah saya dah tukar broadband baru.. kesian broadband lama saya... tak ada masalah sebenarnya dengan broadband lama saya, kekal memberikan perkhidmatan terbaik walaupun dah 5 tahun bersama saya, sejak saya masuk universiti lagi... the only reason why I've changed it, is because my mom... mak saya bising kata buat apa membazir broadband pakej lama maha
l-mahal sedangkan pakej sekarang lebih murah?? well, broadband saya adalah generasi pertama dengan kabel yang panjang tu, tak macam sekarang dah macam pendrive... harganya rm128, sedangkan pakej sekarang boleh dapat dalam rm68 ja... jimat banyak kan?? yea baik, memandangkan lepas ni, saya yang kena bayar sendiri broadband saya, semalam saya dah tukar... pertama kali guna, lancar ja.... kita tengok perkembangannya 5 bulan dari sekarang...

No comments:

Post a Comment