Monday, February 1, 2010

~~ SuPRiSeeeee!!!~~

kejutan hari jadi untuk yang tercinta ni dah lama aku rancang,almost 2 months!!! sebab ambil masa yang lama,waktu birthday dia,kitorang tengah cuti semester... nak jumpa waktu tu agak susah,memasing tak ada transport.... aku order kek yang agak priceable, minta orang tu buat macam tu macam ni tapi sorry to say, I expect MORE than that... tapi nak buat macam mana kan,dah dapat macam tu,takkan nak cancel pula... lagipun hari yang aku dapat kek tu jugalah aku nak pakai untuk kejutan.... sekali tu jalah kot aku order kat dia... aku juga nak ucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang hadir,ili,azri,shahir dengan kawan dia (tak tau nama kawan dia sapa) huhuhu... terbaiklah korang walaupun event tu kecil ja aku buat... nanti aku uploadkan gambar yea?? ;)

No comments:

Post a Comment