Sunday, February 28, 2010

~~Movie'S DaY~~


seronoknya kalau hidup hari-hari macam ni kan??? tak ada benda nak buat, assignment dah siap, tak ada date due nak kejar...tambah dengan kelajuan internet..... disebabkan jaring yang selalu semput, aku pasang broadband aku sekali dengan daftar jaring.. hasilnya, MasyaAllah!!! laju bebenornya hah!!! kalau tengok movie online, memang tak ada streaming ke buffering ke... best giler!!! disebabkan itulah, kerja aku hari ni kerja tengok movie ja... online movies!!! hahahahaha dari pagi tadi, aku tengok 'Devil Wears Prada', sambung 'The Mummy', then sambung 'My Super Ex-Girlfriend', sambung lagi 'Alice in Wonderland' versi 1999 punya, sambung lagi 'Merantau warrior'.... hahahahaha suka-suka!!! ni sekarang aku dah jumpa cerita zaman aku 5-6 tahun dulu... korang pernah dengar pasal cerita ' The Addam's Family'? kisah 1 family pelik yang berpakaian ala-ala mayat tapi kelakar.... sudah semestinya, aku nak tengok sekarang...bye semua...selamat menikmati baki hari ahad yang tinggal kurang dari sejam ja lagi....

No comments:

Post a Comment