Sunday, February 28, 2010

~~PissEd Off~~

aku tak tahulah aku ni perasan ke apa,tapi yang perasan ada seorang hamba Allah ni macam nak tiru ja apa aku buat...hekkk?? ko tak ada identiti sendiri ke?? aku start pakai selendang lilit di leher pergi kelas, dia pun pakai jugak... hari-hari pakai, agak nak tunjuk dia punya style lah tu... but please, aku start bergaya dengan style tu sejak dari tahun lepas lagi, pergi kelas macam tu... aku pakai makeup dia pun dah start pakai eye liner, sebelum ni tak pakai pun.... takot orang pandang aku lebih dari ko ke??? sebelum ni dia memang tak ramai kawan perempuan dalam kelas kitorang, sebab banyak berkepit dengan pakwe dia... baru sekarang nak rapat, nak organize ladies day out and macam2 lagilah... tapi tak pernah jadi pun... publisiti murahan ke?? nak promote diri bagus ke?? boleh buat macam2... yeahh right!!! habuk ja semua tu... tolonglah berhenti cakap nak buat itu buat ini kalau dah memang cakap tak serupa bikin.... ko buat apa pun sebab nak meniru gaya orang ja... aku bercakap ala-ala maknyah(that's what people says about me) sebab aku memang mix dengan diorang ni as aku join kelab tarian yang memang selalunya ada golongan ni... so, aku dah terbiasa bercakap macam tu and kadang-kadang tercakap macam tu dengan orang-orang yang bukan dari golongan ni... then, dia pun nak tiru jugakkk... ewwww please!!! tak natural pun cara ko cakap because ko memang tak pandai nak guna bahasa tu pun.... setakat nak tiru tu tak payahlah... menyampah dengar ko cakap gedik macam tu,nampak sangat dibuat-buat!!! then, tadi aku terpandang dia pun dah jadi fan dekat 1 fanpage dalam FB... macam mana dia tetiba tahu pasal fanpage tu?? mesti daripada profile2 yang dia tengok kan?? and aku berani jamin, dia tahu dari profile aku sebab aku tak remove comment yang aku tinggal dalam fanpage ni.. and tuduhan aku ni bukan sebab aku main serkap jarang ke apa, buktinya apa yang aku komen dekat profile kawan2 yang lain, dia pun akan buka komen jugakkk... lawan komen dengan aku at least dia akan 'hahahahahha'.... eeeewww tolonglah!! perlu ke nak tau apa aku buat, pakai apa yang aku pakai, cakap cara yang aku cakap, hidup dengan cara aku hidup???? ko ni tak ada style sendiri ke??? ko ni palesit ke????

No comments:

Post a Comment