Saturday, March 12, 2011

~~CuTi YaNg PaLinG saYa SuKa!!~~

siapa tak suka dengan cuti kan?? cuti ni lah penyelamat keadaan dan penghibur dikala duka.. kalau masa belajar dulu, saya siap buat cuti sendiri lagi... maklumlah, STRESSS~~ kita kena pulihkan keadaaan diri kita baik dari segi mental dan emosi, tak gitu?? hehhehe maka dengan ini, bermulalah cuti panjang saya sebagai guru pelatih, seminggu ja, tapi oklah, ada masa untuk diri sendiri... terima kasih kementerian Malaysia... saya bangga menjadi warga kerja kerajaan kita.. bersempena dengan itu, saya mengambil kesempatan mengucapkan selamat bercuti buat semua rakan-rakan kelas KPLI saya batch januari 2011... cuti-cuti juga, kerja sekolah jangan lupa, masih banyak yang perlu disiapkan, hadoii~~ ni pun, baru lepas mail kerja dekat lecturer, lambat sudah tauuu?? takpa, buat perlahan-lahan... dan jangan lupa juga pengalaman berasaskan sekolah kita.. waaa kalau lupa ni, sia-sia mengaji teruk-teruk ok??

p/s: takziah juga buat Jepun atas peristiwa yang menimpa kalian.. be patient guys, you'll be just fine like usual, it's just a test for your country in order to find out the strength of the Earth's community.. I pray the best on you, with love from Malaysia XOXO =)

more news on this site

No comments:

Post a Comment