Tuesday, June 14, 2011

~~DiAm-Diam SuDaH KaN?? TaK GiTeWW KomE??~~


hurmmm ni semua pasal sindrom 'Nora Elena' kat tv3 tu... saya ni budak asrama, sejak cuti sekolah ja sempat nak menengoknya.. bila tengok mak dengan adik perempuan saya separuh mati berebut-rebut nak tengok tv3, saya pelik.. seronok sangat ke?? maklumlah sudah ketinggalan kan?? saya tak pasti saya tengok episod berapa mula-mula tu, tapi cukup menggetar jiwa.. romantik dan sweet sangat cerita dia.. suka Aaron Aziz yang penyabar tu, dan suka juga dekat Malik yang kelakar tu wakakaka

emosi jadi tak menentu bila tengok cerita tu, tapi tak lah sampai menangis-nangis over kan? dua-tiga episod lepas kenal drama tu, baru tau ianya ilham dari sebuah novel... ok, tak apa.. alkisahnya, motif utama entri ni, saya pergi isi minyak kat stesyen minyak terkemuka Malaysia.. tengah beratur nak bayar tu, 'makcik-makcik' ni tengah sibuk menyembang.. ada istilah 'gaduh teruk' dan sebagainya... dah turn saya nak bayar tu, dapat tangkap seorang 'makcik' ni cakap, 'Habis Seth macam mana??' ok, tangkap dah diorang tengah gosip pasal drama tu lah tu... dan part yang diorang cerita tu berlaku semalam, masa Nora dan Seth bergaduh teruk tu... dalam hati serius tak puas hati, korang kalau dah tau jalan cerita dia, boleh tak diam-diam sudahlah.. bukan pasal dengki sebab saya tak ada novel tu pun, tapi serius bosan... tu kalau dah tau jalan cerita dia, tak payah tengok dahlah kan cerita tu?? sebab dah tau jalan cerita, boleh cerita kat orang lain lagi kan?? buat apa lagi nak tengok drama, baca ja novel tu 1000 kali.. tak gitu?? aissshhh nasihat saya, kalau dah tau pun, diam-diam sudahlah, simpan sikit suspen tu..tak perlu kot nak berlagak tahu pasal semua benda...

dalam fikiran: sejak bila 'makcik-makcik' Malaysia mula membaca?? hurrrrrrrrrrrmmmmmmmm

No comments:

Post a Comment