Thursday, June 16, 2011

~~HaRi BiGGGG AppLEee!!~~

orang kata 'an apple a day will keeps doctor away'.. kalau Big Apple a day, jadi apa?? hahahaaha saya dapat rasakan perut saya mengembang, naik 5 kilogram dah kot, tapi ada saya kesah?? dah hampir separuh tahun saya tinggal Big Apple ni uolssss!! hari ni, saya balas balik separuh tahun tanpa Big Apple and I'm loving it!! kalau dulu, ni antara makanan ruji masa duduk kat KL dulu... tambah-tambah time training untuk show memana, asal rehat ja, kitorang hantar wakil pergi beli makanan, sekali dibawanya balik ke studio segala KFC, McD, Big Apple bagai!! Ya Allah rindunya momen-momen indah tu~~ sambil makan-makan tu, mengunsek beramai-ramai, memang pondan semua kan?? hahahaha serius rindu, sekarang dah tak ada momen nak mengunsek macam dulu... sekarang ni, kalau cakap lebih sikit, orang kata kita kurang ajar... walhal ni lah mulut-mulut mak hayam penari semua kan?? sikit-sikit nak touching, apa class kan nok??

berbalik kisah Big Apple, dengar kata dah ada cawangan kat Kulim juga ni... adik lelaki saya bagitau, diorang lepak sana.. wahh kelas!! sekarang lepak kat kafe budak-budak muda sekarang kan?? nanti saya nak pergi borong kat Kulim ja hahahaha apapun, baguslah.. Kulim makin banyak kemudahannya.. dah ada pawagam, dah ada boling, starbucks pun dah ada tu, walaupun standard dia tak sama denga
n yang ada kat MidValley, Times Squares mahupun Pavillion, at least dah ada... merasa juga mak ayah saya benda-benda 'pelik' yang sedap... yalah, orang tua saya ni macam nervous ja kalau saya ajak makan benda-benda macam ni.. kesian orang tua saya...jangan bimbang, ianya bukan racun tau mak, ayah..hehehe sekarang ni, dah tak payah nak mengidam bagai, nak pergi KL cari semua tu, sebab dah ada dekat-dekat rumah ja... yeayyyyy!!!~~

No comments:

Post a Comment