Sunday, July 3, 2011

~~InI peLik~~


sebentar tadi, saya ada keluar beli beberapa barang yang nak dipakai sepanjang praktikum... ayah saya tak berhenti mempersoalkan kewajaran membeli barangan tersebut... huhuhuhu penat menjawab uolssss... lepas siap beli barang semua, singgah kejap di KFC, adik lelaki saya mengidam... sayalah yang tukang belinya... lepas order semua, tunggu makanan sampai, cashier perempuan ni boleh tanya saya sesuatu yang pelik... pada pandangan saya, dia lebih muda dari saya, lebih kurang budak-budak lepas SPM tu... soalannya 'mai sini dengan sapa??' hekkk? apakah?? saya pun dengan lasernya jawab ,'tu, dengan family... kenapa??' dia cuma menggeleng sambil senyum-senyum... serius, saya tak faham motif soalannya... saya nampak macam budak-budak yang ponteng sekolahkah?? huhuhuhu

hurmmm saya minta maaflah pada sesiapa yang terasa semasa membaca blog ni... ni blog saya dan kebanyakannya adalah luahan hati saya sendiri, no cut and paste hokkayy?? saya memang laser tapi ada aku kesah?? saya cuma cakap apa yang saya nampak dan tegur secara diam... kalau terasa tu saya minta maaf.. kenapa saya tak tegur secara terang?? sebab saya laser dan saya takut bila saya tegur secara terang, ada yang patah hati.. maka, adalah lebih baik saya menulis... yea, cara saya mungkin tak kena... saya tau, saya laser, saya minta maaf... apapun, dah setengah tahun di IPG, saya masih tak yakin inilah laluan hidup saya... secara jujur, saya tak pernah menjadi diri sendiri semenjak wujud di dunia baru ini... saya bukan begini dengan gaya anggun seorang guru... seriously, saya masih berperang dengan diri sampai ke masa ini... this is not me!!!
buat yang terasa, anda belum kenal siapa saya yang sebenarnya, cuma rakan-rakan lama saya yang dari dunia lain, dunia saya dahulu yang kenal siapa saya sebenarnya...

No comments:

Post a Comment