Saturday, July 16, 2011

~~PeNat akU macaM ni~~


bahawasanya saya sudah selamat bermaustatin di daerah Parit Buntar selama seminggu dan saya macam orang giler dah duduk kat sini sebab saya sangat sibuk dan terlalu banyak kerja nak kena buat dalam satu-satu masa walaupun hujung minggu macam ni... bak kata kak Bie 'kerja kita takkan pernah habis'... damnn!!! saya bukan jenis mengadap buku, laptop dan lain-lain selama 24/7...tapi sebab karier terkini, beginilah jadinya...baru saya sedar saya dah banyak buang masa selama 23 tahun yang lalu hahahhaha situasi ini juga menyebabkan saya tak ada masa nak balas mesej yang tercinta saya sebab saya tak ada masa nak pegang handphone pun dan saya tak sempat makan kalau duduk dalam rumah sebab saya nak pegang pinggan pun tak ada masa.... apapun, sekolah praktikum saya awesome... murid sikit senang jaga, guru besar, pk dan guru-guru lain-lain suka minum kopi dan of course lah saya join hahhaha seminggu duduk kat sekolah tu, saya dan kak bie dah dapat macam-macam jenis buah tangan dari guru sekolah, dapat pisang, dapat buah tangan kenduri dan pulut wajik... hahhaha of course lah juga kitorang ambil uolsss...tapi yang merisaukan saya, budak-budak bawah naungan B.Inggeris saya, tak berapa faham makna perkataan dan tak ada confident nak guna B.Inggeris... dengan itu, adalah sikit cara psikologi yang saya guna, contohnya saya tak guna langsung B.Melayu dalam kelas saya dan perkataan B.Melayu budak-budak guna bila nak tanya saya apa-apa, saya translatekan dalam B.Inggeris dulu then suruh dia sebut balik dalam B.Inggeris baru saya layan...hahhahaha saya kan mafia?? every day I'm shuffeling!!~~

No comments:

Post a Comment