Monday, July 25, 2011

~~InteRneT di DesA~~


wallaweyhhh!! ni kali kedua saya on9 dari sekolah praktikum saya yang terletak di atas bendang ja di kawasan Parit Buntar..ahh kat mana?? kena google location saya pakai link lah camtu...hehehehe saya curi on9 sebab macam stress ja buat bbm kat sekolah, lagipun hari isnin saya tak ada class so memang bajet baik punya untuk siapkan mana lesson plan dan bbm yang tak siap.. walaubagaimanapun, ini internet peribadi saya, my broadband ok?? I tak pakai internet wayarless sekolah so Guru Besar ok kot kan?? hahhaha ahh kena cepat-cepat update blog... ini minggu ketiga saya berpraktikum, bakinya tinggal 9 minggu lagi, cepat ja kan masa berlalu?? saya semakin selesa di sini walaupun awal-awal masuk sekolah dulu macam unbelievable giler sebab lokasinya yang saya boleh kata agak pedalaman... sekarang dah ok, my partner dah boleh speed kereta dia atas jalan batas dah nak ke sekolah hahahaha budak-budak di bawah jagaan saya pun dah makin selesa kot dengan saya, asyik request saya masuk kelas diorang ja bila tak ada guru masuk... hai sayangku, teacher tak bolehlah nak masuk cenggitu ja, kena ikut timetable dari pihak atasan juga tau?? bila dah jadi macam ni, terfikir juga otak saya macam mana bila saya dah habis praktikum dan nak tinggalkan sekolah nanti?? mesti saya menangis ala-ala primadona sebab saya memang emo ok?? dah mula sayangkan budak-budak ni, macam mana nak tinggalkan diorang?? jom, ikut balik kulim lah dengan teacher nak?? 3 minggu di sekolah praktikum, ada suara-suara budak-budak yang cakap sesuatu pasal saya.. betullah kata pensayarah saya, budak-budak akan tengok cikgu dia dari atas sampai ke bawah hehehe pernah satu masa, saya pandang budak tahun 6 berjalan keluar dari makmal, saya tak perasan pun saya pandang diorang tajam sangat, rasa macam pandangan biasa ja... tetiba dengar budak ni cakap 'wooohhh ushar tajam dowhhhh!!' hekkkk, saya pun tak sedar... hahahha ada juga yang pandai komen 'kasut cikgu cantik'..'kenapa cikgu pakai kasut tinggi sangat?? boleh berjalan ke??' dan ada juga yang komen bila saya pakai kasut sport ja untuk kelas pendidikan jasmani 'cikgu tak cantik pakai kasut sport,kalau pakai baju kurung dengan kasut tinggi cikgu, lagi cantik' hahahahha hadoooiiii lah budak-budak ni~~

No comments:

Post a Comment