Thursday, April 15, 2010

~~Fireflies~~

tajuk lagu yang aku tengah angau sekarang ni macam di atas tu, dari Owl City-fireflies... cubalah korang dengar if korang tak pernah dengar, aku dah masukkan video serta lirik sekali kat bawah tu... so enjoy!!! mood aku sedang sangat baik sekarang, baru saja selesai menjawab kertas final yang kedua dan tak adalah bagus sangat, biasa ja, so-so... hahahahaha so lepas ni apa yang aku nak buat ialah siapkan mengedit tesis aku, kasi touch-up yang terbaik punya sebab dah nak siap... alang-alang nak hantar awal ni, baik kasi kaw-kaw punya, tak payah edit dah lepas ni then dia boleh terus bagi gred, then aku pun boleh terus jilid and viva!!!!! wuhhuuuuu.... apapun, aku still ada 1 lagi final paper on 26 april ni, haiissshhh lamanya gap boleh mendatangkan kemalasan yang melampau!!!! yosshhh!!! aku harus mula bekerja by besok!!!! mula mengedit tesis by besok!!! jia you!!!! *mengantuk lah pulak* T_T

No comments:

Post a Comment