Friday, April 9, 2010

~~ SuDaH mAu SiAP!!!!!~~

weeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhooooooooooo....aku mahu sorak + jerit puas-puas hari ni... dari petang tadi aku senyum lebar doooowhhh ahahahahahaha ingat tak, aku pernah luahkan rasa kurang senang + risau sangat-sangat pasal tesis aku?? guess what?? tadi petang aku jumpa supervisor aku, dia dengar audio yang aku record untuk findings aku, then dia cakao macam ni, 'I think it's ok, you can compile your chapters and proceed with the last chapter'... seronok giler aku dengar ayat-ayat cinta dia!!! kalau sebelum ni aku menggelupur takut tak sempat siap sekarang aku dah senang hati... mana taknya, dulu classmates aku dah start chapter 4, aku masih terhegeh-hegah buat chapter 2... time tu, aku dah lemah semangat kott... dah malas nak buat, malas nak jumpa supervisor... tapi sebab akal aku yang masih waras mengatakan, kalau tak jumpa lagi lambat lah kerja ko, so aku gagahkan juga jumpa dia every week... aku ulang, 'EVERY WEEK!!!' hohohohohoho sekarang dah stabil... aku rasa sedikit bangga apabila menjadi antara individu yang dah hampir nak siap, sebelum ni aku maybe yang paling lambat progressnya tapi sekarang sudah setanding... dan secara tiba-tiba juga, aku rasa sayangkan supervisor aku... ada hikmah sebenarnya bila dia ulang kali suruh aku edit chapter yang sama... hasilnya, aku rasa sendiri yang hasil kerja aku makin akademik.... cara penulisan aku dah lain dan mungkin bertamabah baik...aku juga rasa cara dia handle aku sepanjang semester ni, dia dah berjaya naikkan grade karya tesis aku...dari tahap yang biasa mungkin ada sikit luar biasanya sekarang...serius, aku pun tak sangka, itu hasil kerja aku....tapi hasil pertolongan supervisor aku juga kan?? terasa menyesal mengutuk dia suatu masa dulu... dia dah banyak jasa tolong aku... thanks PN.NORAZA.... tak boleh kasi nama penuh-penuh...mana tau ada orang baca entri ni, kenal dia, then report kat dia kan??? huhuhuhu aku dah nekad, aku akan jemput supervisor aku time aku grad nanti...biar dia bersama aku masa konvo.....yeahhhh!!! tu sebagai cara nak hargai dia....

No comments:

Post a Comment