Thursday, April 1, 2010

~~Mau DuiT baNyaK-BanyAK,SiaPa BoLeh BagI??~~

lama benarnya aku tak update laman sesawang ni...dah semak dengan lalang uollsss!!! hahahahaha minta maaflah, sebab aku sekarang berada di hujung-hujung tahun akhir... gila banyak kerja doowhhh!!! tapi sekarang dah makin kurang...cuma tinggal baki tesis...aisshh yang ni pun, tolonglah cepat siap ekk?? dah hujung-hujung ni jugalah, banyak duit nak pakai... adooii!! seperti mana nak masuk U kena pakai banyak duit, begitu jugalah keadaannya bila nak keluar U... nak kena bayar majalah, dinner, baju, print tesis dan lain-lain... adooiii tiada duit mahu belanja sudahh!!! aku banyak plan ni, nak tengok wayang, nak makan KFC, McD, Pizza Hut, shopping baju (gua tak layan window shopping babe!!! belanja terus!! ahahhahaha) dasar boros!!!adoiii itulah dia...mana nak kopek duit bayar itu ini?? ada sesapa yang gila banyak duit??? boleh contact aku, kita boleh adjust,kan??

duit tak duit, I'm looking forward for our ELS grand dinner!!! hahahaha serius!!! temanya evening dress but smart and casual... gosshhh!! what should I wear on that night??? excited gila tapi rasa macam dah ada outfit nak pakai...hahahhaha just hoping that my dearest 'mak ayam' can make up me for the night.... dah lama u tak makeupkan I nyah!!! sejak bersara dari seni pentas ni atas dasar sibuk... minta u ada masa untuk I... >_<

cakap pasal excited...selain excited nak pergi dinner, aku excited juga nak berdepan dengan hujung minggu ni... yang tercintaku ajak aku pergi bertemu bakal ibu mertuaku sebab beliau kini berada di rumah bakal iparku di setiawangsa... adoiii!!! actually confident ja nak jumpa, tapi adalah sikit gentarnya... takut kena reject uollsss!! aku kan belum cukup matang, tudungnya ke mana.... orang-orang tua kan nak menantu yang menutup aurat?? itulah dia...boleh nak jumpa tapi takut kena reject sebab tak bertudung ni... hurrmm minta selamatlah hendaknya, lagipun dengar khabar, mak yang tercintaku memang tahu aku jenis tak muslimah, pernah tengok gambar aku dan beliau juga yang minta sendiri yang tercintaku bawa aku pergi sana, nak jumpa katanya.... huhuhuhuhu excited jugalah... well, guess all the excited events are waiting for me this april!!!

No comments:

Post a Comment