Friday, April 30, 2010

~~Baru~~

sibuk sesibuk yang mungkin 2-3 hari ni..tapi petang tadi lepas hantar final draft tesis aku, aku dah free, bebas, tunggu jilid ja... aissshhh ramai dah jilid, aku bila ni??? kalau dah boleh jilid tu aisshh bangganya aku, berjaya siapkan kertas kerja ilmiah yang pertama hahahahha ok tu salah satu update baru aku... satu lagi nak kongsi dengan korang semua, 27 haribulan yang lepas, batch ELS (kos aku) buat grand dinner yang memang havoc ok!!! aku kira dinner ni paling grand sebab malam tu lah, semua boleh jadi rapat... tak ada istilah clicking pada malam tu, semua all-out, saling hebohkan suasana, ambil gambar, tolong sorang sikit, memang bekerjasama... congratz guys!! tahniah buat organiser dinner kitorang, Miss Amal aka Zizie Izette kelantan version (nanti dah dapat Datuk Bung roger-roger ok??) hahahahahaha gembira-gembira juga, tapi itulah momen akhir kita sepanjang tiga tahun di UKM... lepas dari dinner tu, dah tak jumpa kan??? main komen dalam fb ja.. terasa lah jugak sayunya, tapi terpaksa berlagak cool.... apapun bidang yang korang ceburi lepas ni, aku doakan yang terbaik untuk korang semua... and please keep in touch guyss!!! I'm going to miss all of you!!

No comments:

Post a Comment