Monday, March 15, 2010

~~Ni YanG aKu LeMaH Ni~~


selepas asyik berfoya-foya di hujung minggu, pergi sana-sini, tidur sepanjang hari (habuan sebab berjaya selesaikan beberapa bab tesis) akhirnya aku kembali ke dunia yang nyata... arrggghhh!!! tak suka!!! langsung tak suka!! huhuhuhu besok,aku ada kuiz untuk subjek major ku... aku suka lecturer untuk subjek ni, tapi yang buat aku rasa sesak adalah sebab assignment dia yang setiap minggu lecturer aku nak tengok progress... heekkkk apakah??? kalau aku memang jenis rajin, tak apa... ni asyik hangat-hangat tahi ayam ja, mana tak berat aku rasa.... assignment 1 hal... time lecture pun tak boleh nak ponteng... setiap minggu ambil attendance,walaupun kelas padat macam tin sardin... kalau tak pergi memang kena soal jawab lah dalam tutor... dasar tak kasi chance langsung!!! huhuhuhuhu ni kuiz pula... masuk kuiz besok, dah 2 kuizlah yang lecturer aku hadiahkan untuk kitorang... aduihhh time semak dengan banyak kerjalah nak buat kuiz kan??? memang tabiat lecturer-lecturer di pusat aku, longgok kerja banyak-banyak dekat student, time nak dekat final exam... memang dengki!! (tetiba jahhh!!) aku bebel macam mana pun besok tepat pukul 10pagi tetap ada kuiz... mahu tak mahu kenalah study apa yang patut... ya Rabbi, tulus dari hati aku.... bosannya!!! (ayat orang malas study,tengok dekstop lama-lama lagi besttt >_<)

No comments:

Post a Comment