Monday, March 15, 2010

~~SeLaMaT HaRi LaHiR AbG HaiRi~~

dengan idea asal dari budak-budak technical batch aku, maka kitorang pun serbu lah DECTAR semalam... tepat pukul 10 aku dan yang tercintaku gerak ke DECTAR, tengok kereta zati and the geng dah ada... masuk dalam DECTAR nampak ramainya manusia... kenapa?? baru lah teringat UKM tengah dilanda musim dinner sekarang... kitorang naik atas, duduk dekat zati dan yang lain-lain... kat atas tu dah ada cik luna dan buah hati, miss faz, zati, ella, nadia & kak noly... yang lelakinya, ejump, zamd, nono, ejat tiba selepas kami tiba.... tak kisah malam masih muda... sebab rancangnya of course lah pukul 12 kan?? rancangan apa ni??? jeng jeng jeng~~ sila rujuk tajuk entri di atas yeaa?? dah tau?? ok, so motif nak buat kejutan hari jadi sebelum pukul 12?? huhuhuhuhu sementara menunggu pukul 12 tu, kitorang buanglah masa tengok function kat bawah tu... huh!!! macam kenal!!! patotlah~~ bekas kolej aku dulu, kolej keris mas... patot nampak tak meriah pun, banyak meja dah kosong walaupun dinner tak habis lagi... apa-apalah korang, ada aku kisah?? hahahaha abg hairi pula kena jaga function... so tunggulah kami semua tepi bilik control room tu... dah almost pukul 12 tu kitorang serbu masuk... abg hairi tergamam tak?? abg hairi suka tak?? heheheehe agak tergamamlah aku tengok abg hairi masa tu tapi tetap maintain cool.... ehh kejap, lupa kenalkan abg hairi... abg hairi ni staff kebudayaan dekat DECTAR.. paling rapat dengan budak-budak technical sebab dah diorang semua bekerja dalam bidang yang sama.. jaga function, pasang lampu, gulung wayar dan lain-lain heheehe.... abg hairi ni jugalah aku rasa paling cool... sesuka hati dia ja nak mengusik... yang aku bukan warga technical pun dia boleh usik sebab dah asyik ikut yang tercintaku jaga function... ok, balik kepada cerita utama, lepas nyanyi lagu birthday, abg hairi tiup dan potong kek... lepas tu nadia ambil tugas agih-agih kek... hehehehe lepas makan, dalam pukul 1.30 baru gerak balik... majlis yang simple tapi banyak kenangannya... sayangnya, kebanyakan gambar yang aku ambil tak cantik, pecah-pecah tak pun terlalu gelap... heekkk?? kamera handphone ja... macam tu lah~~ waaaaa tulus dari hati aku nak kameraaaaa!!!!! hahahahaha apa-apapun terima kasih buat semua warga technical yang jemput aku hadir semalam... buat abg hairi,
HAPPY BIRTHDAY!!!!!

2 comments:

  1. soke2... mungkin tu saat terakhir dpat celebrate cam tu... pas ni xtau ble lgi leh jmpe..huhuhu..

    ReplyDelete