Saturday, December 11, 2010

~~ HaRi MeRemBat SaYa!!!~~


hehehehehe apa ni rembat-rambat?? saya bukan bercakap mengenai main sepak takraw yang merembat bola ke pihak lawan... mahu jua merembat benda-benda tak elok cakap berkenaan yang tak elok pasal orang lain, in short word 'gossip'... yang saya maksudkan di sini ialah shopping spree~~ heehehe untuk korang yang belum tahu, saya ni agak boros... pantang duit di tangan, mahupun jumpa benda yang nampak elok di mata, mesti nak beli... dan lebih teruk, kalau dah berkenan, tak fikir nak cuba apa dah, rembat terus ja pergi bayar... hehehehe member-member rapat dan yang tercintaku pening kepala dengan tabiat aku yang satu ni... kadang-kadang, dah beli tak cuba, tak pakai pun... kenapa?? katanya free size, my size, tapi cuba tengok cutting is fit enough or might too loose.. so, simpan ja dalam wardrobe, rasa dah lama, agak semak, bagi kat adik aku sorang ni... hahahhaha peliknya, aku tak rasa aku membazir... kenapa yea?? tu shopping benda yang nampak depan mata, belum lagi secara online... aku boleh spend almost rm100 and up perhaps untuk satu pembelian... masa kat universiti dulu, lagilah meriah aku shopping... duit sentiasa ada hahahha sekarang ni agak slow, dah jarang keluar shopping, duit pun tak ada sebenarnya... tapi jumaat lepas, aku keluar shopping dengan mak dan adik perempuan aku.... dengan sale sempena nak christmas, mau tak naik tocang uolssss... akhirnya, aku pulang dengan 4 pasang dress, 1 cardigan, 1 jacket, 1 purse dan 1 handbag... waaaaaaaaaa heavennn~~

petangnya pula, aku berguru dengan pakngah aku.. kenapa berguru pula ni?? sebabnya, aku dapat interview kpli 16 haribulan ni uolsss... could you imagine??!! hahahhaa yeahhh, crap!! tapi aku cakap yang betul.. bulan lepas, aku attend Mtest kpli... ya Rabbi, susah!! no wonder, ramai yang ulang 4-5 kali... test tu ada 5 bahagian tapi aku menghadapi sedikit kesulitan di dua bahagian... hhuhuhu bahagian Matematik dan analitikal... yeahh, aku memang musuh rapat dengan Matematik dari sekolah lagi, aku pun tak faham kenapa Matematik suka buat onar dekat aku... tapi nasib jugalah, dia objektif ja... main hentam ja, mana yang aku rasa logik... masa buat bahagian analitikal tu, aku rasa sangat otak kanan aku kurang bergerak... yeahh, otak kiri aku lebih laju fungsinya... apapun, aku harap aku lulus interview ni... dapat masuk maktab, dapat jadi guru, dapat kerja tetap dan menjamin masa depan, dapat menabung untuk sebuah perkahwinan dan lain-lain hahahaha chillss~~

No comments:

Post a Comment