Wednesday, December 1, 2010

~~InTeRvieW KaraNG EseI???!!!!~~

dah banyak jenis interview aku pergi, aku join... mostly semuanya ada respons tapi disebabkan swasta, family aku tak bagi aku lapor diri kerja kat sana... akibatnya, menganggur~~ damn!!! tapi sekarang, aku dah mula aktif hunting for jobs lagi... dan sekarang juga tengah aktif attend interview sessions around Malaysia...*wuuuu dah macam melancong kan?? hahahhaa* baru beberapa minit yang lepas, aku dapat 1 lagi respons baik... dari sebuah syarikat penerbitan utama Malaysia... tapi yang tak sodapnya, dia minta aku mengarang a short essay in 300 words... what the??!! dah lama tak mengarang esei, aku rasa otak ada sikit bekulah... macam mana ni?? right after the call, until now, I'm trying to get my points for the essay... and suprisingly, it's none!!!! aku ada berapa jam ja lagi ni sebab kena hantar hari ni juga... risau ya Rabbi!!!

No comments:

Post a Comment