Thursday, December 30, 2010

~~HaPPy BirThDaY~~


woahhh kelmarin adalah hari yang penuh dengan makanan seumur hidup saya!! sempena ulangtahun kelahiran bapa saya yang ke-53, saya, mak saya dan dua adik saya telah berpakat mengajurkan satu parti kecil-kecilan... tak payah kecil sangat yeahh?? untuk 5 orang ja dalam rumah ni, makanan yang di sponsor oleh mak saya boleh di santap oleh 20 orang!!! sumpah banyak!! dengan pizza hut saiz besar, dengan side dishes dari pizza hut, dengan 2 jenis kek, dengan air karbonatnya, ya Rabbi!!~~ apapun, saya percaya sangat yang majlis makan-makan dengan keluarga macam ni lah boleh mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan kan?? masih belum terlambat, sekali lagi selamat hari lahir ayah!!! semoga panjang umur dan sihat selalu~~


main dishes: pizza hut


chocolate cheesecake..sedap!!


chocolate and vanilla flavor muffins


hadiah hari lahir

No comments:

Post a Comment