Tuesday, December 28, 2010

~~SeLaMaT DaTanG TeMaN LaMa~~

saya bukan nak ucap selamat datang 2011, masih awal lagi.. masih ada beberapa baki hari lagi untuk 2010, jadi chills dulu ok?? hujung-hujung ni lah nak timbul, rasa dah lama tak pernah timbul sebesar ni... last sekali timbul dulu pun mungkin boleh dikatakan masa sekolah dulu, masa remaja.. betul, tak tipu!! adalah timbul, tapi yang kecil-kecil, orang pandang sekali imbas tak perasan punya... kali ni timbul bapak punya besar kat dahi... dahlah tu sakit!! bila kita cuci muka dengan tangan pun dah rasa sakit sebab bergesel dengan tangan.. besar kan?? dah 20-an pun ada lagi ek?? ingat dah settle... kenapa ek jadi macam ni?? saya rasa punca utamanya adalah pemakanan tak sihat saya.. sejak kebelakangan ni, selera makan saya ibarat selera makan untuk 10 orang!!! gila punya nafsu!! dah bernafsu macam jin, mana nak control zat-zat makanan kan?? minyak semua saya bedal, tu kot puncanya dia timbul... malaslah nak bagitahu secara details, kasi bayang jalah entri kali ni.. orang kata, satu gambar boleh jelaskan 1001 makna... maka, saya selitkan sekeping gambar..hehehehe dah faham kot.. well, pimples are woman's best friend I guess... sebab tu saya panggil dia 'TEMAN LAMA', dah lama dia tak singgah jenguk saya... so, selamat datang teman lama!!~~

No comments:

Post a Comment